Het boekingsproces

Party Sensations | DJ Shows

Ons boekingsproces

Een nieuwe aanvraag

De eerste stap naar het boeken van een DJ voor jullie trouwfeest is natuurlijk het plaatsen van een nieuwe aanvraag. Via deze pagina kunnen jullie een nieuwe aanvraag doen. Na het plaatsen van jullie aanvraag ontvangen jullie binnen 24 uur een reactie en onze brochure met daarin alle mogelijkheden en tarieven.

1
Stap
Het kennismakingsgesprek

Nadat jullie een nieuwe aanvraag hebben geplaatst nodigen wij jullie vrijblijvend(!) uit voor een kennismakingsgesprek. In dit kennismakingsgesprek bespreken we alle ins en outs van jullie trouwdag. Ook zijn wij natuurlijk benieuwd naar jullie muzikale wensen zodat we een passende DJ aan jullie kunnen koppelen!

2
Stap
De boeking

Na het kennismakingsgesprek hebben jullie besloten om een bruiloft DJ te boeken bij Party Sensations, gefeliciteerd! Wij gaan direct aan de slag met het plannen van jullie bruiloft. Als eerste wordt er gezocht naar een passende DJ binnen ons eigen, selectieve, DJ team. De best matchende DJ wordt aan jullie gekoppeld en neemt binnen 2 weken contact op voor een kennismaking. Pas na de kennismaking met jullie DJ maken jullie de boeking volledig definitief! Naast de DJ wordt ook de nodige apparatuur voor jullie bruiloft gereserveerd in onze planning.

3
Stap
Nog één maand!

In de maand voorafgaand aan jullie bruiloft gebeuren de laatste regelzaken. De DJ neemt contact met jullie op om de laatste ins & outs van de feestavond te bespreken zoals de openingsdans en jullie top-10. Ook ontvangen jullie 1 maand voorafgaand aan jullie trouwfeest de factuur. Deze dient uiterlijk 1 week voorafgaand aan jullie feest voldaan te zijn.

4
Stap
Jullie trouwdag!

Vandaag is het zover, jullie speciale dag! Overdag komen wij de apparatuur op jullie feestlocatie opbouwen. De opbouw hebben wij besproken met jullie feestlocatie en gebeurd zonder dat jullie of jullie gasten hier last van hebben. Ook hebben wij de technische zaken zoals stroomvoorzieningen en benodigde ruimte rechtstreeks met de feestlocatie geregeld.

Dan is het, zover jullie avondfeest begint! De DJ is ruim van tevoren aanwezig en heeft zijn beste plaatjes en koptelefoon bij zich. Vervolgens hoeft er nog maar één ding te gebeuren, feesten en dansen tot jullie en jullie gasten niet meer kunnen! De DJ zorgt de hele avond voor een gevulde dansvloer en draait de beste plaatjes!

5
Stap
De evaluatie

Wij zijn ontzettend benieuwd naar het verloop van jullie feestavond. Daarom nemen we in de week na jullie trouwfeest nog eenmaal contact met jullie op om de feestavond te bespreken. Wij vinden het belangrijk om ervaringen te verzamelen zodat wij onze dienstverlening continu kunnen blijven verbeteren.

Wij hopen dat jullie een prachtige trouwdag hebben gehad en wensen jullie alle liefde en geluk toe!

6
Stap

Meest gestelde vragen

Wat gebeurt er als onze DJ ziek is of om een andere reden niet kan komen draaien?

Bij eventuele uitval van een DJ hebben wij altijd een vervanger klaar staan. Onze backup DJ’s staan op elke feestavond stand-by, en hebben ook jullie informatie en muzikale wensen in bezit. Mocht er een vervangende DJ komen worden jullie of jullie ceremoniemeesters hier over ingelicht. Gelukkig gebeurt dit bijna nooit!

Draait de DJ ook verzoeknummers?

Natuurlijk! Onze DJ’s hebben tienduizenden nummers bij zich. Mocht het voorkomen dat de DJ het aangevraagde nummer niet op zijn USB-stick heeft staan kan deze alsnog gedraaid worden via bijvoorbeeld Spotify. Uiteraard wordt er wel gekeken of het aangevraagd nummer past in de sfeer en stemming van het moment. Dancing Queen van Abba bijvoorbeeld bewaren wij natuurlijk voor het einde!

 

Wanneer wordt de apparatuur op- & afgebouwd?

De op- & afbouw van de apparatuur bespreken wij altijd ruim van tevoren met jullie feestlocatie. De opbouw vindt altijd plaats op een moment dat jullie (nog) niet aanwezig zijn zodat jullie en jullie gasten hier geen hinder van ondervinden.  Ook regelen wij zaken zoals stroomvoorzieningen en benodigde ruimte rechtstreeks met de locatie zodat jullie hier geen omkijken naar hebben. Wel zo handig toch?!

Kan de apparatuur gebruikt worden voor de trouwceremonie?

Wanneer de trouwceremonie plaatsvindt in dezelfde ruimte als het feest kan er (kosteloos) gebruik gemaakt worden van de apparatuur uit onze show. Mochten jullie de apparatuur hiervoor willen gebruiken horen wij dit graag van tevoren zodat wij onze planning hierop af kunnen stemmen.

Wanneer moet de factuur betaald zijn?

Precies 1 maand voorafgaand aan jullie trouwfeest ontvangen jullie van ons de factuur. Deze factuur moet uiterlijk 1 week voorafgaand aan jullie trouwfeest voldaan zijn. Bij Party Sensations hoeven jullie GEEN aanbetaling te doen!

Scroll naar boven